Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 jul 08, 15:55

Feil kan skje, og Edvardsen har muligens lært noe ifht hvordan han var før. Jeg synes ikke han virket så arrogant som jeg tidligere har opplevd ham. Han skal ha for at han innrømte at det røde kortet var feil vurdert av dommerteamet, mens handsen til Sæternes er vanskelig å si. Søker ballen hånda skal det ikke dømmes for hands, men er det omvendt skal det dømmes. For meg så det ut som Sæternes duellerte med Tromsøspilleren og ikke så hvor ballen var da han slang ut armene. Han strakk ut begge armene i duellen.

Hva angår TV2s fokus blir jeg bare mer og mer skuffet. Det er riktig å ta opp situasjoner for å sette spørsmåltegn ved den norske dommerstanden, og for ikke leve i den tro at de alltid har rett, men fokuset er mye mer rettet mot krangling og kraftige uttalelser av involverte personer i etterkant. De spør og håper på å finne spillere, trenere, direktører med mer som er sinte og anklager dommere for å være ute etter dem, hjernedøde eller alt mulig annet. Det er derfor jeg elsker trenere som vår egen Grönis og Jan Jönsson. De holder som oftest hodet kaldt og sier at det får være opp til andre å vurdere, og gidder ikke å ofre krefter på slik tull. Vår egen Abgar Barsom er også en suveren type. Han har fått to røde kort denne sesongen, og begge gangene tok han beslutningen med fattet mot og spaserte rolig mot dusjen. HERLIG!

De råtne reporterne i TV2 stiller også provoserende spørsmål etter tap og tvilsomme dommersituasjoner, og som oftest vet de hvem som kommer med de "saftige uttalelsene". Hvor mange ganger har vi ikke sett usmakelige og illsinte intervju med brølapene Nordlie og Rösler? De går rett i fellla, mens TV2 gnir seg i henda. Enda en skandale!

Jeg er glad for kampproduktene som TV2 har gitt oss de siste åra, men fokuset deres før og spesielt etter kamp er og blir uspiselig til tider.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340