Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jul 08, 20:57

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvis jeg forsto deg riktig var Barsom banens dårligste og Ramberg spilte bra de minuttene han fikk?

Kan ikke si meg mer uenig.. :)

Jeg også synes Barsom var helt ok. Men sier du med dette att Ramberg gjorde ett dårlig innhopp? Da har du i tilfelle meget negativt fargede briller til fyren.

Nei, jeg syns Ramberg gjorde et helt greit innhopp. Han var ikke spesielt suuupergod, men gjorde seg heller ikke bort. Gjorde hvertfall mer på de minuttene enn hva han utrettet i hele kampen mot Stabæk. ;)

Jeg bare syns det var merkelig at PlatinumCruiser valgte å trekke fram Barsom som banens dårligste(etter min mening helt feil!) og Ramberg som bra, men ikke nevne Perreira med et ord.. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f