Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 jul 08, 12:03

[quote=bateman]

Opprinnelig postet av SirLion

 

de er horribelt svake på spillerbørs-grenser til det latterlig. eller vent, DET ER LATTERLIG.

tommy 5 lite å gjøre, løser det lille han gjør helt greit. banens beste da eller??

pac 5 solid spill, bra med offensivt også

gerrbrand  7  gjør jo en kanonkamp som sjefen i 4ern!

ophaug  6  temmer brann spissene ved taktisk klokskap, innsats og tæl!

wallace  7 BANENS BESTE!!fantastisk mål, posisjonerer seg glimrendem bryter oppspillsballene til brann, bra teknikk og pasningskvalitet. nesten en 8er!

barsom  4  ingen ving, ligger fullstendig feilposisjonert flere ganger i 1omg, trekker innover i banen, slår fremdeles altfor mange horrible feilpasninger i bakrom ingen opererer i. får godkjent for innsatsen og enkelte dribleraid som er vellykete.

wehrmann  5 mye bra, men slurver også litt for mye. enormt god til å få kroppen foran ballen i trange situasjoner/dueller på midten.

gashi  4 er ikke i form, skyter med ryggsekk 5ganger i kampen ca. en gashi i fjorårets kanonform kunne hatt hattrick igår, flere feilpasninger på den siste tredjedel. uansett var det dog allikevel et skritt i riktig retning, var mye involvert, jobbet knallhardt.

kvisvik  4   relativt lite med i spillet. gjør jobben OK. blir sliten. pådrar seg et taktisk kort på en farlig brann kontring.

tarik  5  friskt, mange initiativ bakfra i banen, slurver dog han også. fantomheading avverget av en for dagen unormalt solid opdal. lite synlig i 2omg.

gardar  4  sliter idag, touchen sitter absolutt ikke. står på og i tarik og gardar har vi norges fremste førsteforsvarere, undervurdert rolle i laget!

ellers gjør tegstrøm, ramberg og martinsen alle godkjente innhopp.

 

 

God børs som vanlig Bateman. Stort sett enig her.

Jeg, og mange rundt meg ble litt overassket i går.  Det hørtes ut som om PH ropte "ape ape ape karadas" he he, men det var vist hater hater hater. Cool

Forresten kunne Abgar, Kasey, Tarik + en liten utlending jeg dro kjensel på men ikke vet navnet til sees på Mets i går. De 3 førstnevnte drak alle isvann Laughing. Tarik hadde en hale av flotte babes etter seg. Det er en bonus man lett kan misunne han. he he.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340