Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jul 08, 14:21

Per Morten Haugen er jo utrolig flink i media da! Kommer sjeldent med tullete uttalelser eller lignende. Hva han ellers gjør som er bra eller ikke, tror jeg ikke det er så mange her som har så mye innsikt i.. Men for meg virker han som en flink fyr som gjør mye bra for klubben!

Likevel syns jeg ikke man skal nøle med å gi Wehrman treårskontrakt. Det vil alltid være en risiko for at han skal slutte å prestere, men det tror jeg ikke han kommer til å gjøre. Han har prestert jevnt i flere år for både FFK og LSK, ser ingen tegn på at han plutselig skulle slutte å gjøre en god jobb.

Dessuten vil det være et riktig signal å gi supporterne. Man signaliserer at man har tro på at kapteinen vår skal fortsette å prestere godt i flere år, og at FFK gjerne vil ha en blanding av rutinerte spillere og yngre, sultne spillere.

I tillegg hadde det jo vært fantastisk om han avsluttet karrieren sin her og fortsatte å jobbe for FFK i tiden etterpå! Han virker jo som en enormt ressurssterk person som sikkert kan ha mye å tilføre klubben etter at han har lagt opp også.. Hvis han ønsker det da, så klart! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340