Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 jul 08, 19:22

Opprinnelig postet av Patrioten

Menten ikke noe galt med dem, ville i utgangspunktet bare legge ut saken, slik at vi kunne se hvor idiotiske Lillestrøm supporterne er.

Grunnen til at jeg nevnte ungen, var bare et appro, at det kanskje var dumt å ha med seg en så liten unge til byen, når det så mye folk i byen, sikkert fulle også, kan jo skremme ungen.

OK. Jeg forstår hva du mener, men det var Glommafestival også. Det skjer stadig noe i byer på ettermiddager og kvelder der noen kan finne på å bli fulle og idioter. Månefestival, seilbåter, normal ettermiddagsfyll i sola, osv. For å sette det på spissen: Familier med unger kan ikke bli holdt gisler fordi noen kan finne på noe dumt.

Det er også umulig å vite hvor i byen man vil støte på slike folk. Fra toget? Busstorget? På parkeringsplassen ved Apenesfjellet? Hvor skal man kunne gå med unga sine for å være skånet 100% mot idioter?

Det blir litt som han som var så redd for å bli utsatt for en ulykke at han ble inne - som døde når taket raste sammen. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340