Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 jul 08, 11:46

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av stjernengutt
Personlig synes jeg han har gjort en sterk sesong så langt, når han får spille der han trives best.

Jeg regner ikke med du mente det, men her høres det ut som han har spilt én god kamp i år, nemlig da han spilte sentralt mot Enga.

Er selv overrasket over Ramberg, det vil si, imponerende i begynnelsen av sesongen, men har falt av litt etter hvert. Nå trenger man heller ikke å spille glimrende en hel kamp for å være med på rundens lag der. Jeg tror de har en stygg tendens til å telle assist og mål som avgjørende faktorer. Kvisvik har jo blant annet kommet på rundens lag før, takket være en genial pasning, mens han resten av kampen var dårlig.

Ramberg vil være en hel greit back-up både sentralt og nå også som høyrekant, men vil mer enn gjerne se en rendyrket høyrekant der. Med Barsom motsatt virker det som vi spiller med fire sentrale midtbanespillere til tider.Hadde nesten hatt lyst til å se Czwartek på høyrekanten en kamp. Han holder i hvert fall linjen som flyvende høyreback...

Spennende det du sier om PAC, tenkt det samme selv.

Når det gjelder Ramberg så tror jeg mange dømmer ham ut i fra et par mislykkede skuddforsøk, og noen støttepasninger. De undertrykker det som skjer før skuddforsøket, nemlig det intelligente spillet, pasningen og så egen gjennomløpning og i god skuddposisjon.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340