Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jul 08, 12:24

Kommer fram endel som er uklart her , iallefall for meg.

Med det mener jeg, hvordan er det med spill på 2.laget.

Har helt sikkert feil , men trodde det var slik at en spiller som starta for 2.laget ikke kunne spille neste kamp fra start for A-laget. Trodde videre at han hadde full mulighet til å bli bytte inn seinere. Trodde at dette også gjaldt andre veien, en som stara på a-laget kunne ikke starte på B. laget, men gjøre innhopp.

Dersom noen vil lære meg dette skikkelig så flott,  men for meg virker det meget merkelig hvordan spillere i "spillergruppa" blir disponert. Stiller mao ett stort spørsmåltegn, hvorfor ikke flere av spillerne i gruppa stilte opp mot Lørenskog.

Vil faktisk stille spørsmålet, er FFK interessert i å beholde FF" i 2.divisjon, eller vil de at laget skal spille i KOMI- gruppa.?

Dersom FFK vil  beholde FFK2 i 2.divisjon, bør dette bety at flertallet av spillerne trner med a-laget under Grønhagen.

Det som kan være et dillema for 2.laget blir da at det er skjelden at alle spillerne får trene sammen,Dermed kanskje ikke bli drillet i samme system, dersom ikke hele FFK  spillerstallen inkludert jr trenere samme spillesystem.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340