Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 08, 15:13
Endret: 12 jul 08, 15:14
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av 1947modell

Rune er faktisk en av de bedre debatantene her inne. Han gidder ikke være med på repetisjoner som han selv sier. Jeg er nok enig med han vedr  kompetanse på trenere og adm i Byprosjektet. Videre så er vel ikke Rostad, Aune og co de beste heller. Men ære være dem,de gjør sikkert en god jobb innenfor den økonomiske ramma de har. Joar Dahle er nok en av de beste vi har i distriktet,men en ting er feil med  Joar ; han er for snill og beskjeden, men sitter inne med masse kunnskaper. Kanskje Vivi får stramme opp gubben. Heia ODIN Cool

Jeg anser faktisk Joar Dahle for å være den beste av de som er med på Byprosjektet. Han har store kunnskaper når det gjelder trening etter det jeg har fått med meg opp igjennom åra. Men så har han holdt på i en årrekke også da. Jeg vil tippe at han er en av de beste i hele Østfold faktisk.

Men vi må prøve å få denne diskusjonen over på den nye tråden jeg laga 1947modell.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340