Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 08, 13:42

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Skal Byprosjektet få æra av at de fikk fram Tarik ?? Den gutten hadde kommet seg fram uansett. Lasse Staw kan jeg være med på. Fort gjort å overse en spiller.

Det kan være så, men er det sikkert FFK hadde huket tak i han og visst om han utenom Byprosjektet? Kanskje han hadde gått til Sparta eller Moss for den del og blitt solgt videre til en annen Tippeliga-klubb. Takket være Byprosjektet så fikk FFK gode kunnskaper om han tidlig og fikk hentet han tidlig. Du kan jo ikke ta Tarik ut av Byprosjektet ved å si at "han hadde kommet seg frem uansett".

Opprinnelig postet av Rune Hauge
Å skryte etter en kamp kunne jeg vel alltids gjort, men hvorfor stå og klappe i hendene å skrive omtrent akkurat det samme som det 10-20 andre gjør. Sånne innlegg er kjedelige å lese. Alle vet vel at Wehrman har spilt en god kamp, om ikke en hævv debattanter skal poengtere det samme. Så om dere ikke synes jeg er optimist på grunn av at jeg ikke gir skryt etter kamp får så være.

Noe sier meg at du alltids klarer å skrive noe orginalt. Du kan også komme med skryt og kritkk i samme innlegg også. Det blir bare ensporete å aldri gi positive tilbakemeldinger, men kun komme med negative.

Opprinnelig postet av Rune Hauge
Hvis du ser på siste 30 innlegga så har jeg vært borte fra forumet hele juni.

Nå har jeg gått igjennom mine siste 30 innlegg for å se om det er så mye negativitet i det jeg skriver. Er det så veldig mye å finne egentlig ?? Jeg kan strekke meg til et par innlegg. Og det er vel ikke så ille ?? At det jeg skriver ang. Byprosjektet skal gå under kategorien negativitet henger jeg ikke med på. Jeg antyder det hele som et tankekors som bør tenkes over om bør videreføres. Jeg er som sagt tvilendes til dette prosjektet.

Akkurat at du har vært borte hele juni så jeg faktisk ikke, men det hadde kanskje ikke kommet noe skryt da heller, jamfør svaret du ga tidligere i tråden?

Jeg gikk igjennom 5-6 av innleggene og så egentlig ikke noe positivt, gjorde du? Jeg syns i hvert fall at du omtaler Byprosjektet som bortkastede penger, og noe som overhodet ikke er verdt å bruke pengene på.

Men nok om det. Du bidrar utvilsomt til mangfoldet, og hvis du faktisk er positivt til en hel del, men ikke skriver det, så er vel også det egentlig helt greit. Det er bare det at det utfra innleggene alene (jeg har ikke tilgang til dine tanker) så virker det som om du kun er negativ her inne.

Men ja... FFK2-diskusjonen forsvant vel litt nå, så om du har noen svar/spørsmål videre, så kan vi jo ta det på PM, men... Ferdig diskutert?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340