Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 jul 08, 12:01

Nei, i alle fall ikke så lenge det er plass til Kvisvik på laget. Han tør å prestere, han tør å skille seg ut. Ikke redd for å prøve, ikke redd for å feile, ikke redd for å vinne. Slike typer er verdifulle, og det er begrenset hvor mange det er av dem.

Jeg vet jeg ikke er alene om å mene at Fredrikstad by har veldig mye "jekk deg ned" mentalitet, og det preger FFK også. Det skal ikke mye til her i distriktet før folk peker på en kar og sier at han tror han er noe, hvilket han underforstått ikke burde tro. Spillerne på FFK derimot bør tro at de er blant de beste fotballspillerne i Norge, og at de er gode nok til å vinne serien. Hvis de ikke tør å tro på det selv så kan de aldri klare det.

Nei jeg sier ikke at FFK er tvers gjennom elendig på dette området, absolutt ikke. Jeg gir bare uttrykk for hva slags idealer jeg mener FFK bør strekke seg etter. Og det betyr å gi rom for typer som Kvisvik selv om han kan være en spesiell fyr med særegne vaner og en vel individuell livsstil som ikke nødvendigvis fremstår som noe sterkt forbilde for alle andre.

Jeg tror likefullt, for egen regning, at Kvisvik gjennom sin "uavhengige" væremåte er et godt forbilde for f.eks Tarik. IKKE finn din plass i rekkene, men skap rom for deg selv. Gjør krav på å få slippe til, gjør tingene på den måten som du mener fungerer best for deg! Slike holdninger er det jeg snakker om, og det er Kvisvik en stor (om enn kontroversiell) eksponent for. Det er alltid lett å kritisere den som stikker seg fram, men jeg tror enhver klubb som vil ha suksess er avhengig av typer som gjør det, og en kultur hvor det er en viss takhøyde for den slags.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340