Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 jul 08, 11:31

Selvfølgelig er det unødvendig av Raymond, men samtidig forstår jeg frustrasjonen hans. Dommeren var lite konsekvent i går, og det er mye han ikke får med seg. Når da tøffinger som Hæstad og Andresen faller når man såvidt er borti dem gjentatte ganger, skjønner jeg Raymonds frustrasjon. Så på tv2 Zebra etter kampen, og der ser det på leppene hans ut som om han sier" For hva?" i starten..Hva han fortsetter med vet jeg ikke, men det er litt unødvendig.

Likevel er jeg enig med kanogvetalt, kan ikke bare dommeren overse det? Med mindre Kvisvik sier noe veldig upassende, syns jeg dommeren kan gå vekk og la Raymond roe seg ned, for så å la frisparket gå. Hvis Kvisvik derimot skulle forstyrre dommeren etter frisparket når spillet går videre ved å oppsøke dommeren for å diskutere er det en helt annen sak. Dommeren oppsøker jo på en måte Raymond når han velger å ikke gå unna ham..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f