Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 jul 08, 10:36

Opprinnelig postet av Holters

Det gule kortet var ren idioti fra Kvisvik sin side.

Dette er vel litt off topic men jeg kan ikke dy meg. Slik jeg har forståtte det så er det dommerens oppgave å håndheve fotball reglene på banen. Dette gjør han etter beste evne sammen med assistentene og fjerde dommer. Jeg tror også de fleste dommerene innser at de ikke kan få med seg alt. De dømmer "slik de ser situasjonene" og det er ok. man kan ikke forvente mer. Derfor er det også forståelig at spillerne reagerer på situasjoner som de oppfatter annerledes enn dommeren. Dette synes jeg også er ganske naturlig. At det derfor blir meningsutvekslinger mellom spillere og dommer kommer som en naturlig følge av dette. Det som forekommer meg litt merkelig er at dommerene ofte deler ut gule kort som følge av dette. Dommeren er vel ikke på banen for å bygge sitt eget ego? Hvis dette truer dommerens autoritet så er vel det dommerens problem, og ikke spilleren?Jeg mener det må svært krenkende ukvemsord til før det er legitimt for en dommer å gå til sanksjoner for munnbruk.

 

Ikke bar litt off topic kanskje(?)Undecided

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f