Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 21:38

enig med mye av det som skrives her, pereira wallace var knallgod!beste av ham i ffk drakta. med oppover gang på gang, solid defensivt, bra ballkontroll, teknikk og dødballer. redder oss på overtid med en knalltakling på thorvaldsen. Min MOM(man of the match). ellers spilte stopperne solid som alltid, ophaug startet meget svakt, spilte seg opp men fremdeles er helhetsinntrykket en dårlig kamp fra hans side. staw med grov tabbe og litt usikker i feltet, ikke helt dagen. la oss virkelig håpe han ikke er lenge ute...

 

videre er midtbanen knallbra idag!det var på foran annonsert som det svakeste leddet i laget-forståelig nok med halve midtbanen ute med suspensjoner. kvisvik gjør jobben offensivt, vakker ballkontroll og sikker scoring. må dog ta på seg ansvaret for at ophaug blir overkjørt til tider, det ser ofte verre ut enn det det er når enga til stadighet får 2 mot 1 på flanken(jepsen og moa vs ophaug). en allerede genierklært grønis gjorde lurt i å sette offensvit sterke kvisvik foran defensivt sterke ophaug og defensivt sterke thomassen foran offensivt sterke wallace pereira(som dog også klinket til defensivt idag-blir bare bedre og bedre!!) ramberg og wehrman gjør begge en mege god kamp sentralt, kasey kaptein med stor K, ramberg stoisk ro i et ffk som er eksperter på five-a-side fotball. ramberg er for meg kun et alternativ sentralt på midten, vårt 3valg der. på vingene har vi barsom,kvisvik, koadiou og thomassen. og denne thomassen imponerte meg!!løpsvillig som få utpå der!herlig innsats, samt vakker gjennomspilling til tarik på 2-1 og kopierte fabregas sin pasning gjennom til guiza da spania scora 3-0 mot russland, dessverre brente ramberg sjansen. hvor ofte har vi ikke sett ramberg gjøre dype initiativ offensivt?flott!

 

tarik med 2assist, mer sprut enn i siste kamper, gardar sliter og river i enga stopperne, fikse detaljer og flott scoring.

 

Børsen:

 

staw   4

ophaug   4

gerrbrand  6

piiroja  6

wallace pereiera 7

kvisvik  5

wehrman  6

ramberg  6

thomassen  6

tarik 6

gardar  6

 

forvørig vil jeg si enga skuffer enormt!slapt og uten gnist, vilje eller ork!ffk kunne og burde avgjort tidigere, blir unødvendig spennende på tampen da gutta blir liggende svæææært dypt i banen...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340