Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 08, 23:22

Opprinnelig postet av scheien

var i liverpool i påska. det er det beste utelivet jeg har sett ihvertfall. var sykt bra. var nok litt mer folk ute i påska enn det hadde vært på en vanlig uke. prøve å ta en tur ned den sesongen her også. sover i liverpool. selvom jeg skal på blackburn kamp.

london var også veldig bra. vil tilbake dit også. holder ihvertfall ikke med en helg hvis du liker å få med deg kjente bygninger å diverse kjente plasser du vil se.

Liverpool er det sykt med folk ute ja. Selv midt på vinteren går damene i miniskjørt! Å ha Liverpool som base for å se Blackburn-kamp er egentlig ideellt da Blackburn som by er en heller trist affære syns jeg, og det er ikke lange tiden med tog mellom byene.

London er ikke i nærheten av verken Liverpool eller Dublin, dessuten har det vel kommet noe stengetider der borte nå tror jeg? Altfor mye skandinaver der til at det blir morsomt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f