Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 jun 08, 17:11

Opprinnelig postet av langfiskestang

Hva mener du med det?

Må du komme med sånn flåseri spørsmål, bare fordi du er uenig?

Du syns det er merkelig at en spiller med 3 års kontrakt som har over halvparten av kontrakten igjen ikke får tilbud om ny kontrakt. Jeg syns det er merkelig hvis fotballklubber skal begynne å reforhandle kontrakter som ikke er i nærheten av å gå ut. Du syns også at "det virker som (FFK)ledelsen skal drøye så veldig lenge med alt mulig". Da lurer jeg på når de skulle begynt å reforhandle kontrakten til Kasey for at du skulle mene ledelsen ikke er sent ute (ikke drøyer så lenge som mulig).Etter 1 måned? 3 måneder? 
Spørsmålet mitt om hvilken verden du lever er ikke flåsete, men et ærlig spørsmål. Uansett forskjellige meninger så må det da gå ann å ha beina sånn nogenlunde plassert på bakken og ikke hyle i ren panikk om noen klubb skulle vise interesse for en av våre spillere som på toppen av det hele ikke har fullført halvparten av sin 3-årskontrakt. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340