Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 jun 08, 16:00
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av 1947modell
Det er helt opplagt at FFK er bedre med Kvisvik på banen.De andre foran får jo en helt annen fotballforståelse og binder opp flere forsvarere. Dette gir jo også større rom og angrepet blir ikke så forutsigbart.

 

Med andre ord, du stiller altså spørsmålstegn over Grønis fotballfaglige kunnskaper, eller objektivitet?Eller ønsker han bare rett og slett ikke å stille med det til enhver tid beste lag tror du?

Stiller meg på ingen måte over Grønis sine disponeringer,men det er jo en kjennsgjerning at de fleste her inne og ellers rundt omkring vil ha Kvisvik. Enhver forståsegpåer ønsker hans kvaliteter tilbake og det tror jeg han får med mer spilletid. Mannen er jo en artist som må ha kamper for å kommer i form. Det har han ikke fått. FFK vil garantert heve seg i spillet med Kvisvik i god form og gleden over å få spille. Det ssamme skjedde i Bergen, han fikk spille seg i kampform. Aldri har han vært noen defensiv kjempe og blir det vel heller aldri nå som han heller mot karriereslutt på topplan,men jeg mener forsatt at han bør få ny kontrakt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340