Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 jun 08, 13:02
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Ja, fortjent var det ikke... TIL har uflaks, FFK har flaks - ting har vært omvendt tidligere.
Regner med at Grønis jobber hardt gjennom sommeren, alle de personlige feilene må få konsekvenser. Som noen poengterte er det for øvrig kjekt å se at Ophaug gjør en vel så god jobb på stopperplassen som Raio, og at PAC igjen bidrar meget godt offensivt. Hva Barsom driver med er mindre klart... og Ramberg svinger veldig, noe som kan blir skummelt sammen med feilpassningene til Kasey når de to trolig må danne midtbanen mot VIF. Forundrer meg forøvrig over byttene også i denne kampen. 19 poeng og andreplass er likevel 19 poeng og andreplass.


Hvis du klager på Kasey i denne kampen gjør du en fatal feil. Uten den midtbanekrigeren hadde ikke FFK fått med seg poeng i denne kampen! Tror du det er tilfeldig at han er med på rundens lag?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340