Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 09 jun 08, 10:34
Denne sesongen har vi i hvert fall sett klar bedring på ett område i bortekamper: Holdningen til spillerne! I fjor og forfjor hadde jeg ofte inntrykk av at de gikk på banen med "ja, vi er dårlige borte. Vi får gjøre det beste ut av det". Rett nok fikk vi en del uavgjorte på bortebane i fjor - det var virkelig ikke dårlig - men jeg har inntrykk av at spillerne er mer offensive i huet i år. Mot Brann i serieåpningen var det kun dårlige avslutninger på avgjørende tidspunkt (på stillingene 2-2 og 3-2 til Brann) som skilte fra seier. Mot Godset var det kun uflaks som gjorde at vi ikke ledet med to mål til pause. Mot Lyn var vi best. Rett nok litt flaks mot RBK. På bortebane så langt i år har vi nå 2-1-2 og i samtlige kamper har vi vært på høyde med motstanderne. Og det skyldes nok først og fremst at Grönis omsider har klart å få på plass den rette innstillingen for bortekamper: Er vi jevngode, så får vi prøve å dominere som på hjemmebane - og noen ganger lykkes det. Er vi i utgangspunktet underlegne er det bare å brette opp ermene og prøve å ta tak i kampen uansett. Spillerne står ikke med lua i hånda lenger, og jeg liker det.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340