Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jun 08, 22:11
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Da er jeg spent på hva du legger i kjempesjanser. Jeg har mao sett TIL flere kamper denne våren. For å si det sånn så har de hatt mye større og flere sjanser enn i dag uten å score eller vinne. ... Der for er det en stor prestasjon av FFK å påføre TIL ett av 5 baklengsmål så langt, og det på Alfheim.

Jeg har da ikke sagt at det ikke er en stor prestasjon å vinne på alfheim? Jeg mener derimot at det ikke er et resultat som gjenspeiler kampens målsjanser.

Uttellingen i andre kamper tidligere i sesongen er da forøvrig helt irrelevant for denne kampen?

Når det gjelder hva jeg mener med kjempesjanser holder det å se sammendraget av kampen på TV2 Nettavisen. Heading rett over mål (brukbar sjanse), skuddforsøk rett utenfor (brukbar sjanse), volleyskudd fra Molskred (kjempesjanse!), annullert mål (20 cm offside? Helt på grensa). Dette bare i førsteomgang.

I andre omgang hadde Tromsø en god del sjanser, men mye fra distanse. Etter at Barsom dummet seg ut og fikk de enda mer trøkk. Da skapte de enda flere sjanser; Wallace gjorde en hockeyblokk etter fullstendig kaos i FFKs felt, og hvordan de ikke klarer å score på den påfølgende sjansen er helt utrolig.

Ut fra det som blir vist av sjanser mener jeg det bør være ganske innlysende at vi hadde gullhår i dag og marginene på vår side. En stor, resultatmessig, prestasjon - spillemessig tror jeg vi har en god del å forbedre...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f