Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

strand78

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jun 08
Innlegg: 2

Lagt til: 05 jun 08, 13:01
Opprinnelig postet av Fredd

Det jeg har å utsette på Aristokraten er at deres webshop ikke fungerer. Det burde ikke være så vanskelig. For oss som bor et stykke unna er dette dumt. Skulle gjerne handlet mer, men jeg er ikke så ofte innom. Det blir med en tur før kamp, men da pleier det å være folksomt der.

Men det skal sies at jeg opplevde meget god service fra Aristokraten nå i vinter. Jeg var så heldig at jeg vant en drakt i julekalenderen, og skrev da mail om de kunne sende den til meg. Den ble sendt veldig raskt. Og jeg ville betale for portoen, men det var visst ikke nødvendig. Så det er ikke bare negativt med de!



Hmm, det synes jeg var litt merkelig, for tiden bor jeg i Oslo, og bestilte en drakt over telefon i november, ble lovet at den skulle komme til jul, fikk også dette bekreftet på e-post.. ringte igjen like før jul, fikk da beskjed om at de skulle sende den med en gang, men kan ikke si jeg har mottatt noen drakt ennå.

---------------------------

Thomas Strand


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f