Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jun 08, 22:23
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

For å kaste inn en liten brannfakkel på bålet, så skal jeg gi bort et helt gratis tips til de (ingen spesifikke i tankene) som mener Kvisvk bør kastes på dør fordi han ikke er blant de største arbeidsjern i serien: På Romerike er det en klubb som heter LSK  - de legger ikke skjul på at de setter solid fysikk i førersetet, og alt annet i andre rekke. Kanskje man finner seg bedre til rette her?

Skulle noen av uutgrunnelige årsaker ikke ha sansen for LSK er det bare å forstette langs E6 nordover, så finner man snart HamKam. De vet også å verdsette fysisk innsats fremfor teknikk på banen.

Selv håper jeg FFK fortsetter å dyrke god teknikk, presisjon og intelligent pasningsspill også i fremtiden. Det er ikke sikkert det er så mye mer effektivt i lengden, men jeg synes nå det langt mer underholdende å se på. Under en silk filosofi burde Kvisvik være god å ha en stund til.



Her er jeg 110% enig, Flight. Kvisviks evner er faktisk så verdifulle i fotball, at man faktisk skal se gjennom fingrene med både 90 minutter og fighting spirit. En god klubb  selger sjela si for spillere som tilfører det lille ekstra, og hvis det lille ekstra medfører at resten av laget må jobbe 10% mer, so what.

Det virkelig gode fotballhode vokser ikke på trær, og la oss nå for guds skyld ikke tro at alt er bedre enn det vi har.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340