Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 jun 08, 22:08

Opprinnelig postet av keiko99
Kvisvik har et meget klokt fotball hode. Enste jeg spørr om. Er det nok ?

Han har vel enda ikke spilt 90 min ?

Utover et meget godt fotballhode har Kvisvik også en høyrefot på nivå omtrent med det beste i TL, og en venstrefot som ingen annen i TL kan matche. Kombinasjonen av disse tre, hvor plasseringsevne og oversikt hører inn under et godt fotballhode, gjør Kvisvik samlet sett til en spiller som i det minste hører til blant TL`s øvre havldel av spillere. Og helt klart er han en verdifull spiller med sin kreativitet, presise dødballer og offensive pasninger.

Senest i fjor spilte Kvisvk flere av sine beste kampper når han fikk spille fra start. I år har han ikke fått den muligheten særlig ofte. Det er ikke bare galt det, når det betyr at andre er bedre. Men jeg har ikke gitt opp 90 minutters-Kvisviken helt ennå. Men selv om jeg er for optimistisk på dette punktet er Kvisvik en verdifull spiller for laget også uten at han spiller 90 minutter i hver kamp.

Jeg håper FFK ser verdien av å ha Kvisviks kvaliteter i laget, og gir ham en konkurransedyktig kontrakt for nok en sesong. Gjerne én sesong av gangen fra nå av, og gjerne en prestasjonsfokusert kontrakt, slik at han ser at han må fortsette å trene og jobbe på sitt beste for å få såvel spilletid som god betaling.

Det burde gå an å få til en kontrakt her som alle parter kan være forsnøyd med.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340