Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jun 08, 12:47
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Poenget er at når Ramberg trekker inn skaper han rom for Ophaug bak, men Ophaug kom aldri. I så måte vil jeg si det var minst like mye hans skyld at vi ikke hadde kantspill. For alt vi vet kan Ramberg ha fått innstrukser OM akkurat det, ettersom han ikke er noen utpreget kantspiller.

       Dessuten må jeg si jeg er litt overrasket over at vi ligger på medalje plass, når 1/3 av sesongen er spilt og foran klubber som Brann, RBK, Enga,Viking og LSK, etter å ha lest den tråden her......

De gangene Ramberg fikk ballen lot han den jo aldri gå tilbake på kant heller. Da tok han med seg ballen innover og ignorerte mulighetene på kant.

Men du har selvsagt rett i det at Ophaug burde jobba i de åpne romma som var på kanten.

Med tanke på spillet vårt synes jeg også det er litt overraskende at vi ligger på 3. plass... For det har vært en gledelig poengfangst, men ikke voldsomt mye bra spill.

Det sier nok mer om nivået på de antatte topplaga (RBK, LSK, Viking, Brann) enn om FFK, er jeg redd. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340