Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jun 08, 22:50
Opprinnelig postet av Lemmy

Hva med feks. Bjørnar Holmviks pasninger til Nannskog denne sesongen? Vil du ikke karakterisere det som en bakromspasning?

Dessuten er det ikke nødvendigvis pasningen til det løpet jeg er ute etter, det er strekken i motstanderlaget og rommet som skapes for andre. Greit, det er ikke nødvendigvis et ordentlig bakromsløp som de fleste kanskje tenker seg jeg tenker på, det er mer et vinklet løp ut mot kanten. Men det går jo forsåvidt i bakrommet..

Om den var til meg, så fortell meg når Holmvik har slått i bakrom når Stabæk har stanget mot etablert forsvar. Eller fortell meg når Stabæk i det hele tatt har stanget mot et etablert forsvar. Når du bruker 2 til 3 trekk før ballen slås i bakrom så har du ikke akkurat stått å stanget mot et etablert forsvar.. Enig? Og strekk i et lag som ligger i etablert forsvar mens motstander "stanger imot"? Hmm...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340