Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 mai 08, 01:58

For å oppsummere:

- Sparta har et skrikende behov for forsterkninger for å unngå nedrykk

- Kvisvik vil være en soleklar og genial forsterkning for Sparta, og er i tillegg enda mer lokal der enn han er i FFK

- FFK er usikre på Kvisviks fremtid og kan ha interesse av å la ham gå for et pent beløp, som Sparta kan ha råd til å betale

- Sparta kan tilby Kvisvik det Kvisvik aller mest vil ha foran både penger og edelt metall, såvidt jeg har forstått, nemlig garantert spilletid, 90 minutter hver kamp

 

Hvis dette skjer kan jeg ikke se noen klare tapere, utover oss FFK fans som lar oss fascinere av Kvisvik til øyet blir stor og vått. Jo, jeg kan tro på dette. Jeg kan til og med leve med det om det skjer, tror jeg. Selvsagt vil jeg umiddelbart savne Kvisvik veldig, men så vil jeg slippe skuffelsen hver gang Kvisvik ikke er med i startelleveren. Jeg vil i alle fall unnlate å gi FFK tyn for å la Kvisvik gå, hvis det blir som dette. Hadde Kvisvik derimot gått til Strømsgodset eller et annet TL-lag, så ville det vært en helt annen historie. Men trapper Kvisvik ned en divisjon for å få mer spilletid så gjør han det av kjærlighet til fotballen, og det skal han gjerne få gjøre for min del. (Han går ikke til Sparta for å bli rik, det skjønner alle, så da er vi kanskje ferdige med de tåpelige spekulasjonene også...)

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340