Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 mai 08, 16:31

Opprinnelig postet av Holters


Er det noen som er overrasket over at det er akkurat Ramberg og Czwartek om går ut med dette?

Firerbanden, som inkluderer Bjørkøy, har jo vært de minst fornøyde under Grönhagens ledelse helt siden starten.

Var akkurat det jeg tenkte også! Tror skiftet mellom Eggen og Grönhagen var relativt stort. Noen tok det på en god måte, andre på en dårlig. Jeg mistenker Ramberg, Kvisvik, Bjørkøy og Czwartek for å være litt konservative, tror de fort blir litt sånn "alt var bedre før"aktige..

Bare en spekulasjon, men kan det være fordi de er litt eldre, norske spillere som har vært litt bortskjemte? Spillere som feks. Piiroja, Gerrbrand, Shaaban og Tarik har jo taklet det kjempegodt, og med unntak av Tarik er jo alle utenlandske. Men Tarik er ung og har utenlandske gener i seg..

Tror den "firerbanden" er litt konservative, og at de følte seg litt tråkka på når de ble kritisert for dårlig kondis og holdninger. Bare spekulasjoner, men det skulle ikke forundre meg om jeg har litt rett i noen av dem..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340