Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 12 jun 03, 17:08
Det er tydelig vi ingen vits i å prøve å dra igang noe på stadion i det heletatt.. Fordi majoriteten mener at alt som ikke har med synging å klapping ikke ha noe der å gjøre.

Du sier holters:

"Dere er faktisk ikke de utvalgte frelserne som dere utgir dere for å være. Dere skal få en sjanse som alle andre, men HVORFOR… HVORFOR? Må dere velge AKKURAT den tv-sendte kampen mot Sandefjord? Hvorfor kan dere ikke heller prøvekjøre sambatrommene deres under en annen kamp? "

Vi har da aldri påstått av vi er de frelserene som du mener her at vi har gjort noen gang.

Vi har bare en stor glede av å lage liv, på vår måte. Akuratt som det plankehaugen har av å stå å synge og som sittetribunen har av å klappe. Eller som det skulle vært en heiagjeng med jenter som står å danser på sidelinjen.

Og hvorfor vi har lyst til å gå på akuratt den kampen. Jo vi har lyst til å vis resten av fotballnorge at vi har en stadion som det er mye trøkk på. Å det tror jeg at de fleste andre som kommer på stadion akuratt den dagen har lyst til og.

Det virker som om det ikke er lov å lage noe form for liv så lenge det ikke er på plankehaugens primisser. Det er det rene bullshit. Ingen skal fortelle meg eller uansett hvem det er at ikke har lov å heie på sin måte. Det finnes folk som ikke drar på kampene fordi de er så overtroiske at de er redd for at ffk taper om de skulle dra på stadion. Er de medgangsupportere de da eller..? Fordi de ikke drar på stadion mener jeg.

Å når det kommer flere bortesupportere til kampa så plankehaugen har noe å synge imot. hmm.. Det er lang vei til Tippeligen enda. Tror ikke at du skal begynne å tenke på tippeligaen før vi er der.

Fredrikstad Stadion er kjent for å ha mye publikum. Men opp gjennom tidene så har menigman kun vært høflig å klappet når de har sett bra fotball..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340