Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 09 mai 08, 00:26
Endret: 09 mai 08, 00:26
Mye bra fra denialsander i denne diskusjonen og ikke mye nytt fra de andre. Hakk i plata-argumenter mot kvinnefotball. Mangler bare at noen mener det er ukvinnelig. Damene spiller etter sine forutsettninger, og det blir en litt annen sport. Akkurat som damehåndball er en litt veik og slapp utgave av herrehåndball. Men det  er ingen som klager på håndballen, men jubler og holder kubjellene varme. Vet ikke om jeg synes damefotballen er så underholdene, men det synes jeg ihvertfall ikke altid om herrefotball. En dårlig kamp er en dårlig kamp uansett. Og hvem som har flest feilpassninger, dame- eller herrelandslaget kan en jo diskutere. Men denne diskusjonen blir litt som den jeg hadde i helga med en lettere bræsen herremann i 50-åra, som aggresivt kasta seg over meg som FFK-fan og klaga på at ikke FFK og de andre laga i Tippeligaen er like bra som Man U og Barcelona. Forsøkte å formidle at det kom an på forskjellige forutsettninger, og da ble`n skikkelig sur. Samme med damene i fotball. Og hvis folk (menn) fortsatt kommer med sure oppgulp om damefotballen så kommer den ikke til å utvikle seg. Hadde jeg vært jente hadde jeg valgt håndballen sånn som mentaliteten er. Tror også jeg hadde vært ei pen jente. 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340