Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 apr 08, 21:32

Som du sier seier på en skikkelig møkkadag. veldig gode og tidsriktige bytter av grønis. gardar og barsom leverte horribel innsats, tegan og ikke minst kvisvik var svært bra etter innhoppene. samt synes jeg ramberg fortsetter det gode spillet, staw sikker i de få situasjonene han havner. ellers må jeg si at det bodø presterte siste 20min er noe av det svakeste jeg har sett av et bortelag på fredrikstad stadion, så jo fullstendig sluttkjørte ut!!kondissjokk rett og slett, meget spesielt...spillerbørsen tør jeg nesten ikke å prøve meg på idag, men la gå:

 

staw  5   gjør jobben sin prikkfritt, ekstremt lite å gjøre idag.

 

ophaug  5   sliter med olsen i 1omg, spiller seg klart opp i 2omg hvor han tar olsen på rutinen.

 

gerrbrand  6  limet bak der, trygg med ballen, har bedre tak på martins enn raio

 

piiroja   5  scorer et vakkert mål!gjør en viktig finte som gjør at han kan løsrive seg og lobbe ballen inn med pannebrasken. ellers sliter han med martins kampen igjennom, samt litt feilplassert til tider, takler dog bra

 

wallace  5  lite med i kampen, blir lite urfordret. til nå syns jeg dog ikke wallace er så "fantastisk" som reklamert fra joachim`s side før sesongstart. dødballene sitter heller ikke.

 

barsom  3  ekstremt blek idag, laber innsats, svært overrasende fra den kanten....fryktelige innlegg, kun et par solide pasninger på tampen redder ham fra karakter 2...

 

wehrmann  4  altfor mange feilpasninger....dog også noen få perler ut mot raymond i 2omg. ellers takler han greit, men mangler som endel andre litt på storformen.

 

gashi  4  blir løpende mye imellom, lite med i spillet, især i 1omg hvor hele laget sviktet fullstendig.

 

ramberg  6  gjør knapt en feilpasning. kloke og ofte enkle valg, jobber iherdig, tar også flere dype løp i dag som i tidligere kamper i år, kunne fort resultert i ny scoring for årets overraskelse!!

 

tarik   4   to dårlige kamper på råd, går ØRTEN ganger i offside. samspillet mellom han og gardar fullstendig fraværende...herjer med bodø`s forko i sluttminuttene, men hvor vanskelig er det å drible og spille ut et lag uten kondis??

 

gardar  2   usedvanlig svak...ingenting fungerer, jobber dårlig, elendig touch og bevegelse.burde blitt igjen i garderoben, spørs om ikke tegan starter neste kamp...

 

kvisvik  6 BB  vakre pasninger, løser opp et stivt angrep. super-sub-raymond!!

 

tegstrøm  6 bidrar med bra innsats, bevegelighet, samt en typisk "lugn" tegan goal!BRA! bør muligens starte neste kamp på ullevaal mot FC Lyn Oslo:p

 

Takk grønis for byttene!ffk slår et meget svakt bodø lag, skulle bare mangle......

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340