Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 apr 08, 15:57

Morsom tabellsituasjon nå forsåvidt, men midt oppe i all gleden over en verdifull og sterk borteseier så klarer jeg ikke helt å ta på alvor at FFK tilsynelatende leder tabellen, ikke en gang for en stakket stund.

Sorry for å være så negativ men jeg mener at den rette måten å lese tabellen i øyeblikket er å ikke lese tabellen i øyeblikket. Som situasjonen står nå har ikke FFK noen garanti for bedre enn 7. plass på tabellen etter at tredje runde er ferdigspilt. Det skal også ekstremt mye til at vi fremdeles ligger på topp tre sent mandag kveld.

Fortsetter derimot laget å spille som de gjør nå, og ha marginene på sin side i to av tre kamper, så tror jeg det optimistiske tipset om tredjeplass til slutt kanskje ikke er så umulig, tross alt.   

Men det var en skummel tendens å spore i måten laget la seg bakpå og inviterte RBK med i kampen igjen på 0-1. Grønhagen er nødt til å få gjort noe med den mentale innstillingen i slike situasjoner hvis FFK skal klare å henge med på øvre halvdel.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340