Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 apr 08, 08:33

Opprinnelig postet av jambo

Jeg har ikke svaret, men: Vil du også påstå at vanlig supporterkultur er ukultur? Og bør forbys? Det er jo faktisk slik at slike supportergrupperinger tar med seg "uønskede" elementer som Ultras, hooligans og igjen casuals. Det er jo den samme måten å argumentere på som den du bruker over her.

Mener du at alle supportermiljøer drar med seg en del utenomsportslig fokus og at du misliker dette sterkt??? Man kan ikke dra en hel gjeng over en kam fordi det finnes utskudd innad i grupperingen.

Jeg har selvfølgelig heller ikke svaret på dette...

Men jeg savner litt selvinnsikt blant enkelte og jeg savner at man erkjenner at det faktisk er et økende problem i- og rundt disse undergrupperingene, deriblant Ultras-miljøer.

Her på forumet skulle man jo tro at det kun er jeg som ser denne negative utviklingen....

Debatten som har gått i media denne uka, viser i hvertfall at alle ansvarlige voksne mennesker som styrer med fotball i Norge, inkludert spillerene og tv-kommentatorer, deler min bekymring.

Men nå har jeg vel sagt nok i denne omgang... God helg

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f