Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 apr 08, 21:31

Opprinnelig postet av endre


Virker jo som det er forskjellige rutiner ute å går her da gjør det ikke?

Nei, jeg er rimelig sikker på at instruksene og rutinene som skal gjennomføres er identiske (tilnærmet). I tilfeller med avvik skyldes det med stor sannsynlighet vaktens evne/vilje til å følge rutinene.

Så sikkerheten påvirkes av antall vakter, motivasjonen til vaktene, om det kommer mange på én gang eller ikke, hvor nærme kampstart man kommer (slappere jo nærmere inn på kampen man kommer), osv.

Det er akkurat som på flyplasser (jeg ser altfor mange flyplasser og sikkerhetskontroller...). De internasjonale rutinene er identiske, med unntak av USA som har innført sine egne, og det varierer veeeeeldig fra sted til sted, dag til dag og - sannsynligvis - person til person (jeg kan ikke si jeg husker å ha blitt sjekket av samme person to ganger).

Men du har selvsagt rett i at det er lettere å sjekke bortesupporterne. De er jo ikke så mange, men allikevel... Det er mange folk som skal inn igjennom dørene på kort tid og de vil jo ikke sjekke altfor nøye på kroppen der man har tissetassen sin - ei heller i østerdalen. Selv uten å penetrere seg selv vil man jo klare å få inn et bluss mellom skinkene. ;) 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f