Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 apr 08, 20:04

Opprinnelig postet av endre
kanskje en gjennomgang av rutiner hadde vært på sin plass?

Jeg kan nærmest garante at jeg vil kunne klare å smugle inn en føkkings Kalashnikov (kanskje ikke sammenkoblet, men...) hvis jeg skulle finne det for godt å ønske det... Hvor vanskelig er det å smugle inn et bluss?  På Fredrikstad Stadion har jeg jo tilogmed kommet gjennom med ryggsekk (!) uten å bli sjekket - de samme skjedde forøvrig på Ullevaal når vi møtte Lyn (mot VIF vrengte de ryggsekken min...).

Kan ikke se at en gjennomgang av rutiner vil hjelpe noe som helst.

Den eneste muligheten er å kategorisere, og dermed kunne skille dem på tribunen/ved inngang, supporterne, f.eks. på vei inn eller allerede ved billettkjøp:

-potensiell farlig
Enten snauklipt bleikfis, neger med mye bling, pakistaner med bling og bimme, pent kledt hvit mann i moteklær uten supportereffekter, langhåringer med tattiser?

-familiefar/-mor
Eldre, lettere lubne FFK-supportere som drasser med seg oversupporterkledte småunger?

-fjortis
Tyggisslafsende berte med altfor mye sminke og altfor trang topp hele året, gutt med bandana, bling og moteklær som ser ut som takras?

-supporter midt i mellom
Resten. De som går på noen kamper. De som har kledt seg ut som et juletre. De som synger på feil steder eller ikke i det hele tatt?

Selvsagt helt umulig å forholde seg til. Håper ingen føler seg støtt. ;) Dessuten... Hvis det er slik at man vet det blir grundige undersøkelser av de som skal på felt X - da vil jo skrotingene som ønsker å ta med seg ting inn (bluss, biljardkuler, whatever) selvsagt sørge for å komme på en annen inngang.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f