Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 apr 08, 13:45
I og med at folk drar inn PH saken her så vil jeg si at måten PH løste saken på kontra LSK så har PH gjort det riktig mens mann nå kan se tilbake at LSK ikke har gjort det.

Har PH hatt noe mer problemer med blussing? Nei fikk alle beskjed om at det blir slått hardt ned på ja, fikk de hard straff som lovet? ja.

LSK har i lengere tid hatt problemer og de har prøvd supporterne selv løse dette innternt. Når de ikke klarer det så må mann en gang sette ned foten og fikse problemet og hvis ikke gruppen selv vil løse problemet så får heller alle svi. Nå tror jeg nok ikke det skjer at alle blir utesteng, det er vel heller en trussel slik at de får øynene opp.

I de tilfeller med at Politiet provoserer så er det vel ofte flere sider av samme sak. Av en merklig grunn er det ofte de samme personene som igjen og igjen kommer i klameri med politiet. Kanskje det da er noe med personene å gjøre. Ofte skal de jo "utfordre" myndighetene og da blir det jo ofte problemer. Så ja politiet kan bli bedre men det kan pokker meg folk som hele tiden skal krangle med politiet også.

Håper virkelig for Norsk fotball og LSK sin skyld at dette løser seg på en god måte og at dustene som lager bråk blir utesteng for mange år.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340