Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 apr 08, 15:39
Opprinnelig postet av bateman
det var straffe til babel igår, ble helt klart holdt og til slutt revet ned i feltet. videre var det også klar straffe til arsenal i sist kamp når kuyt rev ned hleb, men hvorfor i all verden bruke det som argument for at lpool IKKE skal få straffe i denne kampen? hva den nederlandske dommeren dømte eller ikke dømte i første kamp er irrelevant for svensken som dømte i går. ny kamp, ny dommer. man kan ikke begynne med kompensasjons dømming over 2kamper...samtidig forstår jeg frustasjonen til arsenal supportere, ser samtlige PL kamper av manu,lpool og arsenal vært år, arsenal er faktisk ganske så "uheldige" om du vil med dommerne(noe vi ikke kan si om manu-især når de spiller hjemme)



Jeg er da ikke enig at det er klar straffe. Hadde Babel hatt brostein under beina og ikke gress så hadde han neppe falt så lett, men prøvd å holde seg på beina. Den straffen virket veldig billig. Han blir vel heller ikke til slutt dratt ned, slik jeg ser det er det en Arsenal-spiller som er borti ryggen på han. Så jeg sammenligninger ikke situasjonene for å bruke det som argument, mer for å fortelle at Liverpools straffesituasjon var mye billigere enn den Arsenal ikke fikk på, og at den i første kamp var diskutabel, da burde ikke denne være det. Argumentet mitt er at det slettes ikke var noen straffe.

Men det er jo ikke noe nytt at Liverpool har litt ekstrahjelp i Champions League, var jo ikke så mange sesonger siden de slå ut Chelsea uten å score et eneste mål i løpet av to kamper ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f