Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 08, 07:43

Opprinnelig postet av Liraren
Enda en gang skal altså Liverpool gå videre på en dommerskandale! Synd at de blir favorisert av samtlige dommere i uefa!

Dommerskandale? Vel... Dette er da på ingen måte en dommerskandale. Før vi bruker slike uttrykk bør det virkelig være snakk om noe ællvorlig og ikke bare noe som kanskje - jeg synes fortsatt straffa er grei, siden jeg mener det er rimelig tydelig at han blir hindret - er en avgjørelse som med fjorten ulike kameravinkler kan se tvilsom ut.

"Tvilsom dommeravgjørelse" - så langt er jeg villig til å strekke meg. Men skandale? Not in a million years...  

Klipp1

Klipp2

Synes denne kommentaren oppsummerer det meste:

"Toure`s arms and legs were all over babel! I don`t know if it`s a penalty from the replay as it appears that there was minimal contact; but on real time, you`ve gotta say that it does look like a sure penalty.

What was he doing anyway, flying like a superman towards babel with his arms and legs flinging around like that. It was very very clumsy, especially in the penalty box."

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f