Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 07 apr 08, 13:41
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
En absurd opplevelse å se at assistentdommeren ikke vinke med flagget. Han kan rett og slett ikke ha fulgt med! Det er den største dommertabben jeg har sett på nye stadion,


Høres ut som den største offsidetabben siden FFK - Hødd 4-1 i 2003. Mimrer at det også da var en gedigen offside som ble oversett og Hødd scoret.

Fikk for øvrig et lite sjokk da jeg var innom Tornekrattets forum. Bruker Steen var det noe kjent med!



Jeg har sett reprisen flere ganger nå  (sammendrag ligger på Nettavisen). PAC er ute og presser Hoset mens Waltrip er i ferd med å stikke bak våre midtstoppere. Det er ingen tvil om at Waltrip er forbi Barsom i det pasningen går, men av bildene ser det ut som han enten er på linje med PAC eller litt innenfor. Mulig det var offside, men så grov som Costanza tydeligvis har inntrykk av etter å ha sett den live, det var den ikke. En 50-50-situasjon hvor ett av lagene uansett vil være misfornøyde med avgjørelsen. Denne gangen hadde vi uflaks, men en direkte tabbe vil jeg ikke kalle det.

Jeg har generelt blitt mye mer avslappet til offside-avgjørelser enn jeg var før. Er det snakk om hårfine avgjørelser aksepterer jeg det om det blåses feil, jeg øser meg bare opp over det som er virkelig sløvt av linjedommer. Det bidrar til å senke blodtrykket bittelitegrann




---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f