Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 apr 08, 12:57
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av dracula
Savnet innsats idag, synes at Tegstrøm visste innsats etter innhoppet.

Utrolig at det går an å se fotball med så forskjellige øyne. (Men det er kanskje litt av sjarmen med fotball?)

Jeg for min del var rasende forbanna på det jeg så av manglende innsats fra Tegstrøm da vi hadde 10 mann. Mener han skulle vært langt mer agressiv i presset, jaktet mer ball, tatt løp på de litt håpløse ballene, gitt jernet, særlig tatt i betraktning at han skulle ha de friskeste beina på slutten. Helt i sluttminuttene var det Gashi som måtte ta et langt løp, forbi Tegstrøm opp i press for å forstyrre oppspill, med Tegstrøm som passiv tilskuer. Hittil er Tegstrøm en skuffelse i FFK.



Jeg synes det så ut som om vi holdt en planlagt formasjon etter vår siste scoring: Hele laget lå lavt, og Molde møtte ikke motstand før de kom over midtstreken. Dette inkluderte Tegström, som stort sett lå på midtstreken etter den scoringa. Det kommer aldri scoringer fra at Molde har ballen på egen banehalvdel, og jeg syntes vel egentlig det var fint å se at vi bare pakka sammen bakover, og kunne spelle *litt* kynisk.

Tegström var egentlig på høgget, men var liksom for sen opp i hver situasjon, både med og uten ball. Raymond slo en glimrende pasning mot Tegström ved ett tilfelle som Tegström burde ha hatt ei tå på, men var for sen der også...

Tegan kommer han, men han trenger litt matchtrening.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f