Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 06 apr 08, 23:45
Synes vi gjør en grei kamp, mye slurv i starten. Reiser seg mot slutten i begge omganger, og utnytter sjansene godt. Her er min vurdering av laget.

Lasse Staw: 8 Gjør et par meget gode redninger, er mye sikrere enn sist. Spiller seg mest sannsynlig til en fast plass. Deler banens beste med Tarik     

P.A Czwartek: 7 Spiller en av sine beste kamper de siste årene i mine øyne. Er mye sikrere defensivt, selv om han kan bidra mer offensivt

Jan Tore Ophaug: 6 Virker bedre sentralt, er deilig med en midtstopper som tør å ha ballen i beina mer enn tre sekunder.

Raio Piroja: 5 Gjør som han pleier, vinner mange dueller, men er usikker med ballen i bena. Ikke av hans beste kamper

Fernando Wallace: 6 Er bra offensivt, men sliter defensivt. Morsom spiller jeg er sikker på at kommer til å vise seg frem senere i sesongen.

Hans Erik Ramberg: 6 Var bra mot Brann, spiller på det sikre i dag også. Har hevet seg fra i fjor. Trenger å få hull på byllen hva angår mål.

Kasey Wehrman:6 Er litt anonym, men gjør jobben sin. Kommer bra med mot slutten, har selvtillit.

Ardian Gashi: 5 Spiller helt greit, kunne vært mer med fremover på banen.

Abgar Barsom: 7 Er et fargerikt innslag, gjør mye bra med ballen. Den unødvendige utvisningen trekker noe ned.

Gardar Johanson.: 6 Gjør jobben sin bra på et vanskelig underlag, fortsatt ikke helt i toppform.

Tarik Elyounoussi:8 Putter to mål, og gjør jobben sin som spiss. Er sikker med ballen, og setter forsvaret ut av balanse.

Andreas Tegstrøm: 6 Er involvert i 2-1 målet. rekker ikke gjøre stort annet

Raymond Kvisvik: 7 Gjør jobben den tiden han får spille. Nydelig pasning til Tarik når det blir 1-0

---------------------------

yo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340