Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 31 mar 08, 16:14
Litt merkelig følelse er det å sitte å være fornøyd når FFK taper 4-2.  Men det er jeg altså.  Og det fordi det var veldig mye positivt å ta med seg videre.  FFK viste veldig god stayerevne i hele kampen for her kunne det klappet skikkelig sammen etter Helstads første scoring. 

FFK spilte fotball igår og det på et jorde av en bane.  Branns taktikk var å strekke opp FFK med masse langballer og gi Helstad rom, men det klarte de egenlig ikke.  Tvert imot var FFK flinke til å bryte mange av langballene høyt oppe.  På første scoringen har vi nok folk tilbake til at Helstad skulle vært stoppet, men Tarik var litt veik, feil man på feil plass og Helstad er rett og slett god.  De neste 2 var dødballer og 2-1 scoringen skulle vært annulert, da Karadas klart hindrer Piroja med armbruk.  På det siste målet er Helstad fri, men da stod vel også FFK høyt noe jeg liker for de gikk for 3-3, ikke 3-2.

Branns langballtaktikk var kanskje riktigere på denne banen, men dersom FFK fortsetter med dette spillet når banene blir bedre så ser det lyst ut.  Vi burde fått med oss poeng derfra og kunne fått med alle 3.  Jeg syntes uavgjort hadde vært et fair resultat.  Men Brann har det ekstra som ga dem seriemesterskapet ifjor og derfor ranet ikke Brann FFK her heller.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340