Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 08, 15:41

En serieåpning med futt i dette ja!  Men en utrolig sur følelse å bli ranet for poeng! Vet nå hvordan RBK følte det mot oss for noen år siden!

Var så skuffa igår, men alikevel så stolt av å være FFK supporter! For makan til oppvisning på bortebane av FFK har jeg aldri sett maken til! Vi førte jo kampen i lange perioder, BORTE mot brann! Bare uflaks gjør at vi ikke får 3-2 scoring av Tarik, noe som ville ført til ett helt annet sluttresultat!
Når vi da i tilegg ser at karadaz dytter og slår rundt seg før 2-1 scoringen sin, (som kommer på ett frispark som aldri skulle vært frispark) så blir en selvsagt enda mer ergelig!

Men all ære til Brann, eller, all ære til Torstein Helstad, for det var avslutteregenskapene hans som var forskjellen igår!

 

P.S. At ikke solli får gult kort før det er spilt 90 minutter er for meg en gåte!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340