Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 31 mar 08, 15:30
Endret: 31 mar 08, 15:31
Opprinnelig postet av brann_copper
Det var på det taktiske at dere tapte kampen. Særlig to forhold ble avgjørende. I) Mye småspill i stedet for lange baller på en heller dårlig bane og II) å presse så høyt er noe av det farligste man kan gjøre mot Brann. Da blir det mye bakrom for Helstad å boltre seg i.
Interessant at det må en brann-supporter til for å sette fokus på de overordnede taktiske vurderingene i kampen.

Når det gjelder finspill på dårlig bane, så synes jeg egentlig at spillet satt overraskende bra, jeg. Er ikke sikker på om lange baller (flate og på kantene eller ikke...) hadde vært noen drømmeoppskrift. Det er ikke det FFK er gode på (takk og lov...) og vi har ikke all verdens høyvokste spillere til å ta i mot slike baller der framme, heller .

Derimot kan jeg være litt enig i spørsmålet om vi var litt for naive, og gikk for høyt ut på banen. På en måte digget jeg akkurat det - at FFK turte å stå høyt. Men det er selvsagt alltid en skummel øvelse på bortebane, og kanskje særlig med Helstad som ligger og lurer...

Samtidig kom jo både 2-1 og 2-2 målene til Brann etter dødballsituasjon, så akkurat de målene skyldtes altså ikke direkte at vi lå høyt. Jeg blir altså ikke helt enig med meg selv, her... (ikke noe nytt, i og for seg).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340