Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 31 mar 08, 12:07
Endret: 31 mar 08, 12:09
Opprinnelig postet av Kent
Vet ikke om det er typisk at Brann knuser oss på dødballer selv om de scoret to på hodet i går. Du husker kanskje kampen i Bergen i fjor? Og i går fikk Karadaz god hjelp av dommern når han satt inn 2-1 målet.

Men vi er også ofte fysisk underlegne i duellspillet. I tillegg er det typisk FFK å være elendige på defensive dødballer, selv om det kanskje ikke er 100% sikkert at det er typisk at Brann knuser oss på dødballer.

Og ja, jeg husker Piirojas to headinger i fjor (skrev om det i forhåndsrapporten til og med), men Brann virker å være bedre fysisk rustet til å motstå dødballer imot. I tillegg har de fordelen av å kunne sette inn på en spiller som Karadas. Blir Gardar skadet, så har vi ikke en lik spiller å sette inn, og han er ikke spesielt god på hodet fra før av.

Og vi mangler også litt hodestyrke på midtbanen, selv om Wehrman vant en del i går. :)

Men det kommer!

Jeg vil tro at FFK i fremtiden ønsker å se etter spillere med en viss størrelse. Dette ble jo nevnt da de så på både Bobbie Friberg Da Cruz og Jan Tore Ophaug.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340