Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 31 mar 08, 09:38
Opprinnelig postet av Magnum

Det var bittert med tap i går, for vi hadde fortjent minst ett poeng etter den opptredenen der. Men jeg gidder ikke å deppe, for det var for det første en forryktende god og spennende fotballkamp, og for det andre spilte ikke minst FFK veldig bra! Jeg kunne ikke spore noe som helst tegn til bortebanekomplekser eller overdreven respekt for fjorårets seriemestere.

Denne gangen var det Brann som hadde de berømte marginene på sin side, dessverre. Jeg gidder ikke å skylde på dommeren heller. Men fortsetter guttæne å spille som i går, så blir det mange poeng i år!

En ting som slo meg var at det føltes hyggelig å spille mot Brann denne gangen. Og nå i ettertid har det slått meg at det sannsynligvis skyldes fraværet av Martin Andresen...

Enig med Magnum. Det var så spennende at jeg nesten ødela to sofaputer og skremte katta ut av stua. Karadaz har nå havna øverst på "hatlista" mi - foran Kippe. Godt gjort. Selvfølgelig kan det bli bedre, men å spille med så lite respekt på bortebane og en slik offensiv innstilling kan bare føre til flere borteseiere i årtes sesong! 4 - 2 målet regner jeg ikke med. Det er sånn som skjer når de presser som noen gærninger for utligning.

Denne seriestarten var 100% bedre enn fjorårets forestilling på Åråsen. Jeg gleder  meg til fortsettelsen.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340