Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 mar 08, 09:51

Morgans motiver har vært todelte, på den ene siden tror jeg han har hatt et genuint ønske om å hjelpe Mikel, samtidig som det på andre siden av speilet har vært viktig å tilføre klubben så mye penger som mulig. Det handler om CV. At det er tatt noen snarveier, er det nærmest ingen tvil om, men at Morgan er den eneste skyldige her er det rene svada. Selvfølgelig står det andre bak denne avtalen som vet, eller burde ha visst om forholdene rundt denne overgangen. Hvis Lyn ikke har noen som helst kvalitetssikring bak sin dokumentasjon, og sa spesielt spillerdokumentasjon, kommer dette for en dag. Og da er det ganske enkelt slutt for klubben.

 

Her i byen har aviser og en del folk gått på som fulle sjømenn i horehus og totalt ignorert/glemt at det finnes mennesker bak slike handlinger. Spesielt FB har hatt britiske tendenser, når skal aktører gjennomskue denne avisens motiver? Den ene dagen fremstiller de folk som totalt usympatiske og bygger kategorisk opp under at de involverte er noen svin, den neste dagen kommer det Se&Hør overskrifter som "NN snakker ut", med sippebilder og det hele. Man skal være litt forsiktig med å dømme og velge side, forøvrig en setning Plankehaugen også bør merke seg. Siden jeg har barn, kan jeg forøvrig anbefale Natusan våtservietter (uten parfyme, selvfølgelig) til å tørke bort bæsjen fra leggene.

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f