Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mar 08, 16:40
Endret: 27 mar 08, 16:41

Opprinnelig postet av aavdst
1,2 mill er lite i den store sammenheng, når man tenker på at uten Morgan hadde FFK sannsynligvis vært konkurs og i addeco-ligaen. Terje Høyli har vel mer enn indikert at det var pga Morgan han kom tilbake og åpnet pengesekken sin. Takk for jobben du gjorde for FFK, Morgan. Hva du har gjort / ikke gjort mens du var i Lyn har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg noe om, og kan derfor bare "mene og synes" noe om dommen var rettferdig eller ikke for din del. Men uansett hva du gjorde i den saken, så må det ha vært andre aktører i dette spillet som skulle fått sin del av smekken over fingrene.

 

Helt enig. Disse 1,2 mill er peanøtter ift hva Morgan inndirekte har tilført klubben. Flott att han ikke lager noe bråk, og prøver å klore seg fast i jobben. All ære til Morgan her.

 

Gir også min tilsluttning til taleren under her. Enig med deg Moum.PH bør gå stille i dørene en stund.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f