Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 mar 08, 13:48
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Patrioten

Blir spennende å se hvordan keeperne takler en dårlig start for FFK, dette gir ikke trygghet, noe de trygger i bøttevis.

For å være en patriot, er du svært pessimistisk.

Men, det er jo realitisk, siden FFK slet med mange innsluppne mål i fjor og kun Wallace som har kommet som forsterkning i forsvaret, som heller ikke har imponert defensivt, derfor synes jeg vi supportere og keeperne bør tenke på  denne scenario hvis det skulle bli akktuelt.

Hva får deg til å være så positiv, når det gjelder det defensive spillet?

 

At det var det du snakket om i først innlegg, var jo umulig å forstå. Jeg siktet til at du hvordan keeperne takler en dårlig start for FFK. Med det innlegget skrev du at vi får en dårlig sesong. Du la ikke engang til ordet "eventuelt"  før dårlig sesong. Jeg er spent på defensive spillet selv, men er nøktern optimist foran sesongen. Offensivt har vi god bredde, og treneren har en flott holdning. FFK kan nok havne på 6.-7. plass slik jeg ser det.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340