Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 21 mar 08, 23:51

Tror ikke det blir å grunn av de unge keeperene, men heller på grunn av at 4 foran de ikke holder mål.

Walac klart svak defangsivt det jeg har sett, også problemer med komunikasjom med keepere grunne språk. Midt stoppere, helt avhengig av at de to på førstevalg spiller, er piroja eller gerbrand ute er det et svakt ledd, Pac holder stort sett mål. Men jeg tror det er der det vil skorte mest.Begge unguttene vil gjøre feil, men akillesen er de fire foran de..

Mange som nok er uenige i dette, men 4. vår er ikke stabil og god, samt er svak for skader

Men syntes det er bemerkelsesverdig at grønhagen ikke har tatt et valg på keeperene kun en uke før seriestart. Da keeperplassen ofte er en plass som er avhengig av tillit for å lykkes. Fortsatt av den oppfatningen at de skulle hatt en med rutine og leid ut en av de unge

Spent på hvordan den som starter vil reagere på en eventuel feil, og det presset de må ha på at de blir regnet likt. Dette er jeg litt usikkert på at er smart av treneren. Det skulle allerede for 14 dager siden blitt signalisert hvem han ville foretrekke.. Tror det han gjør med å holde de likt helt frem kan slå negativt ut for prestasjonene til den som blir valget hans

Eller er jeg enig om tipset på plasseringen, 8 plass


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340