Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mar 08, 00:22

Opprinnelig postet av Holters
Helt objektiv... Hvilke lag har dårligere keepere per dags dato, selv om våre er talentfulle?

2`eren er lett å forsvare.

Som gruppe ville jeg ikke byttet de to med noen av de andre keepergruppene som har havnet under oss i det tipset i hvert fall. Felles for de, er at førstekeeperen muligens er hakket vassere, mens andrekeeperen er dårligere enn de to vi har. Jeg regner med at VG først og fremst setter karakteren basert på førstekeeperen, og at andrekeeperen ikke er fullt så viktig i analysen ettersom keepere som regel står hele sesongen. Jeg vil heller ha Staw i målet enn Jan Kjell Larsen eller Espen Johnsen også. Sistnevnte har tydeligvis blendet ekspertene med sine TV-redninger og blitt gitt terningkast fem, de nevner ikke engang reservekeeperen.

Å satse på en ung keeper kan selvsagt slå ut begge veier, men ettersom vi har to jevngode, tror jeg i hvert fall en av disse vil takle presset og prestere. Iven Austbø gjorde vel sine saker bra i de kampene han spilte i fjor? Han unge på Aafk gjorde vel heller ikke skam på seg? Blir spennende å følge disse i hvert fall...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340