Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 16 mar 08, 05:50

Skal sies at om Uffe stikker av selv, så får han ha det så godt. For da var det brått ikke noe alvor i planene hans likevel. Vil Uffe bli, men Stjernen roter det til igjen, så er saken en helt annen.

Trekker Uffe seg selv, så håper jeg Stjernen går hardt etter å sikre seg Enio på en langtidskontrakt. Den lille canadisk-italieneren varta jo opp med festspill hver bidige kamp den sesongen han var her. Og det var ikke bare pga mange gode spillere men f.eks Juntti, Bedsvåg, Nilsen osv også blomstra under han. Jeg vil helst beholde Uffe så lenge som mulig, men SKULLE han forsvinne....så vil jeg helst ha tilbake Enio.

Annet enn det så har jeg hørt rykter om at investorene vil sørge for at Stjernen skal være et topplag innen maks et par sesonger, koste hva det koste vil.

Synes også det er artig å se at smurfene peser på de røde at man må bygge stein på stein...utvikle de unge spillerne. Stjernen gjør nettopp det, mens de blå henter inn og henter inn og henter inn og bytter statsborgerskap i stor stil. I Stjernen er det bare Juntti som har gjort det.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340